Kismama vagy, vagy már anyuka? A legjobb helyen jársz!

Miért mozogj várandósan?

A várandósság alatti mozgás nem csak feltölt, fitten tart és energizál, de emellett még számos más jótékony hatása is van.

A mozgás pozitív hatásai a mamára:

  • könnyebb szülés
  • könnyebb, gyorsabb regenerálódás
  • jó testtartás
  • terhességi panaszok megelőzése-csökkentése

Jótékony hatások a babára:

  • változatos ingerek
  • jobb oxigénellátás
  • limbikus rendszer fejlődése

Hogyan térj vissza a mozgáshoz szülés után?

 

A szülés utáni regenerálódás egyénenként más és más, de az biztos, hogy te is segíthetsz a testednek ebben a folyamatban.

Ha orvosod is jóváhagyta szép fokozatosan, az alapoktól újra felépítve térj vissza az aktív életmódhoz.
Ne feledd boldog mama egyenlő boldog baba. Ha te jól érzed magad a bőrödben, az a környezetedre is pozitívan hat.

Kismama jógával, illetve Baba-Mama jógával is várunk mindenkit az Amasole Jógastúdióban!

BEJELENTKEZÉS

Pintér Adrienn Ada - Baby On Board

Hogy ki vagyok én és mit kell rólam tudni?

 

A legtöbben a tv-ből ismerhetnek, mint a VIVA-s lányt, aki mindig vigyorog és ikrei vannak. Ami igaz is  :), de ha igazán be szeretném mutatni magam azt mondanám, hogy az az igazi nem bír a fenekén megmaradni típusú lány vagyok, aki képes a terhessége felénél új fába vágni a fejszéjét és nem is egybe, hanem rögtön többe is. Ennek köszönhetően olvashatod most eme sorokat.  

Aki ismer tudja, hogy a sportolás mindig jelen volt az életemben. Már 3 éves koromban tornázni jártam, úsztam, majd ritmikus sportgimnasztikáztam versenyszerűen. A sport szeretete, igénye végigkísérte az életem. Néhány éve fitnesz instruktori, majd személyi edzői végzettséget szereztem,  majd különböző tanfolyamokkal (Hot Iron, smr henger, mobilizáció, world jump)  folyamatosan bővítettem a tudásomat. Az élet úgy hozta, hogy a családbővítéssel és életvitellel egy új irányzat felé is fordultam és ez a kismama  és a babás jóga. 

Emellett a vegán nutritionist képzést is most végeztem el, hiszen az elmúlt 4 évben a különböző allergiáim és intoleranciáim miatt sok változást kellett bevezetnem az étrendembe is a család kisebb-nagyobb örömére. Meg persze a mai világban a tudatosság és a fenntarthatóság sem elhanyagolható. 

A jövőben is szándékomban áll különböző kurzusokkal fejleszteni és bővíteni a tudásomat. Jelenleg a LoveYourBelly szétnyílt hasizom képzését és a Jógakaland gyerek jóga oktatói képzését csinálom.

Az edzős videók mellett szeretném olyan videós tartalmakkal, információkkal érdekessé, izgalmassá és persze informatívvá tenni a BabyOnBoard világát, amik a várandósság, szülés, és anyává válás rögös útján felmerülő témákat dolgozzák fel.

Amúgy 39 éves, most már 3 gyermekes anyuka vagyok, ugyanolyan hétköznapi problémákkal, mint bármelyik anyuka, nő és próbálok lavírozni a különböző terepek és szerepek között, ami hol így hol úgy sikerül.

Különleges Kismama, Baba-Mama torna videókért látogass el: https://babyonboard.co.hu/

 

Mentesöröm, avagy tanácsok (nemcsak) a 21 napos felfrissülésre

Mentesöröm megálmodójaként, örülök, hogy lehetőségem nyílt az Amasole Jógastudió 21 napos programján belül néhány gondolatot megosztani Veletek: a tiszta táplálkozásról, a Mentesöröm Életmódról, ahol tudatosabb, derűvel telibb mindennapok, a test-lélek-szellem egyensúlyának megteremtése a célunk.

Életem során számos emésztési, és más tünettel szembesültem, már gyerekként is, melyek jöttek, mentek az életemben, majd állandósultak. Számos orvosi vizsgálaton vettem részt, de valódi eredmény nem született, csak tüneti kezelés. Ekcéma elleni krémek, savszabályozók, puffadásgátlók, és oldók, savlekötők. Egyet biztosan éreztem, nem szeretnék, tabletták fogságában, függésében élni. Helyette:

…hogy megértsem mi is történik a testemben több mint 10 éve kezdtem el foglalkozni a különböző táplálkozási módok, természetes gyógymódok, a betegségek lelki, energetikai hátterének megismerésével.

Megtapasztalhattam, és tapasztalom is vendégeim által, hogy az emberi szervezet, ha megkapja a lelki és fizikai segítségnyújtást, hihetetlen gyógyulásra képes. Minden állapotot lehet javítani, ehhez viszont nem elég a testet gyógyítani, a mindennapi stresszforrásainkat is szükségszerű letenni, csillapítani, kezelni. 

Szervezetünket gazdag élővilág népesíti, ugyanúgy ahogy a Földünket is. Lenyűgöző az emberi test. 

Emésztőrendszerünk, úgy ahogy a bőrünk, a szemünk, valamennyi szervünk láthatatlan élőlényekkel él együtt harmóniában. Egyik sem létezhet a másik nélkül. A mikróbák legnagyobb kolóniája mégis az emésztőrendszerünkben él, jó és rossz baktériumok, és az átmenő baktériumok sokasága. Naponta rengeteg mikroorganizmust, vegyi és méreganyagot nyelünk le étellel, itallal. 

Mégis hogyan éljük ezeket túl?

Cikk folytatása

Alvás, álmatlanság

Évekkel ezelőtt egy olaszországi továbbképzésen született meg a fejemben az a gondolat, hogy szeretnék tartani egy Alvás workshopot. A 25 főből álló fiatalos csoportban, mindössze ketten rendelkeztünk azzal a képességgel, ha letettük a fejünket a párnára már aludtunk is. Akkoriban már tudtam, hogy ezt az idegrendszer és a hormonrendszer befolyásolja. Ahogy azt is, hogy az elalvásunkért a melatonin, míg a könnyű ébredésünkért a kortizol szintünk felel.

Stresszel teli világunkban rendkívül fontosnak tartom, hogy a test és a psziché regenerálódhasson, erre pedig kétségkívül a legjobb megoldást a pihentető alvás jelenti. Amit viszont fontos szem előtt tartani, ahogy a jó szex sem, a minőségi alvás sem este az ágyban kezdődik el. Így nem elég elalvás előtt bevetni néhány „bárányszámolgatós” trükköt. Érdemes érte már reggeltől tudatosan tenni, erre gyűjtöttem össze jó néhány hatékony technikát.

Ahogy Tolsztoj írta: Minden boldog család egyforma, s minden boldogtalan család a maga módján boldogtalan.” Ugyanez jellemző a jó alvókra, ők kipihenten ébrednek, és biztos fellépéssel állnak a nap előtt. Míg minden rosszalvónak a maga módján rémes a helyzete.

A kevés, nem megfelelő minőségű alvás elhízáshoz, diabéteszhez, szívproblémákhoz, strokehoz, gyorsabb öregedéshez és korai halálozáshoz vezet. Csupán néhány hét pihentető alvással már csökkenthető a magas vérnyomás és a sejtek regenerálódását is támogatja.

Az alvás maga olyan, mint egy ajándék bejárónő, aki akkor jön, amikor nem vagy otthon. Mindent rendben tart, elhozza az elme nyugalmát, letörölget és kisimítja az ágyneműt.

Míg a felnőtt ember számára 8-9 óra alvás ajánlott, addig az emberek legalább 30%-a 6 órát vagy annál kevesebbet alszik. Ha azok közé tartozol, akik hétvégente szeretnék behozni a lemaradást, számotokra van egy rossz hírem: két nap alatt nem fog sikerülni.

Érdemes meghúzni a nap határát is, és időben lefeküdni, hisz abból a létfontosságú szerveink is profitálhatnak. Éjszaka 23.00 és 3.00 óra között megéri hagyni, hogy regenerálódhasson az epénk és a májunk, mert ők sajnos csak az alvás ezen időszakában tudnak.

Egy 20 perces napközbeni szunyókálás csökkenti a stresszszintet és olyan jótékony hatással tud lenni a testre, mint egy órányi éjszakai alvás.

De itt sem elég a mennyiség, a minőség is számít. Hisz csak az biztosítja, hogy lassul a szívverés, a szervek, az izmok és a csontok regenerálódnak, újraindul az immunrendszer, feltöltődnek az energia raktárak és az akaraterő tankunk is.

Mit érdemes tenned mindennek érdekében?

A megfelelő alvás körülmények is elengedhetetlen kellékei az feltöltődést nyújtó éjszakánknak, workshop után lehetőséged lesz kipróbálni a természetes alapanyagokból készült Prána párnákat is.

Gyere el 2022. január 22-én megrendezésre kerülő ÁLOM, ÁLMATLANSÁG workshopomra, ahol átnézzük mindazt, amit a nap során tehetsz annak érdekében, hogy pihentető éjszakád legyen.

Bejelentkezés alábbi linken:    https://www.motibro.com/visitors/reservation_widget?course_ids=8016&events_show_option=course_names&location_ids=807&operator=amasole-jogastudio&premise_ids=1361&trainer_ids=2645

Időpont: 2022. január 22. szombat 15.00-17.30

Ár: 8900 Ft (Éves bérlettel rendelkező Amasole törzsvendégeink 3000 Ft kedvezményben részesülnek.)

Szeretettel várlak:

Jakab Adri

DOLCE VITA októberben

ISMÉT DOLCE VITA AZ AMASOLEBAN

Cukor helyett jógával édesítjük az Életünket! 

Csatlakozz 2021. október 1-én induló programunkhoz és kerülj a középpontodba! 

Az egyensúly egy sokunk által vágyott cél, megteremtésének pedig a legjobb időszaka az ősz. 

Ilyenkor tudjuk legjobban táplálni magunkat fizikálisan és energetikailag. 

Fókuszálj magadra, és a táplálkozásodra, légy tudatos arra, amit megeszel!

Ebben a hónapban amit biztosan kihagyjuk az a CUKOR, FEHÉRLISZT ÉS ALKOHOL. (igen még az is, aminek alacsony a cukortartalma) 

Figyelem! A rejtett cukrok is számítanak. (Emlékszem pár éve döbbenten álltam az egyik gyorsétterem pénztáránál, amikor kiderült, hogy a pad thai szószban is van cukor)

Rémisztően hangzik az ötletünk? Az ciki, mert akkor annál nagyobb szükséged van rá! 

Tehát mindenképpen csatlakozz! 

Nehéznek tűnik? Segítünk! Együtt, a csoportenergiával ez is könnyebbé válik majd. Recepteket, ötleteket osztunk meg veled, mindenben támogatunk. 

A csatlakozáshoz három különböző csomagot kínálunk: 

  1. DOLCE VITA – cukormentes hónap - motivációs levéllel– INGYENES 
  2. DOLCE VITA + NAPI 25 PERC JÓGA (30 különböző videóval) + emailben küldött mini feladatok – 14.500 Ft 
  3. DOLCE VITA + 30 NAPOS korlátlan JÓGA (Amasole Jógastúdióban vagy online)+ 2 bónusz webinárium/élő előadás– 19.500 FT

A ráadás nap minden DOLCE VITA jelentkezőnek ingyenes. Így 2021. október 31-én egy szuper TÖK partyra várunk az Amasoleban!

Válassz csomagot és jelentkezz be!

Jelentkezés: KLIKKELJ IDE!

11 jel, hogy szükséged van egy szuper jógatáborra

 

 

1. Eleged van abból, hogy állandóan cseng a mobilod.  Roaming ide, roaming oda- külföldön automatikusa kevesebbet használjuk. Már csak azért is, mert a tengerparton maximum fotózás céljából fogsz érte benyúlni a táskádba:-) 

2. Álmatlanság gyötör, vissza sem tudsz emlékezni, hogy mikor érezted magad utoljára teljesen kipihentnek és igazán feltöltődött állapotban. Az ember azért él, hogy élvezze azt. Ha már hetek óta nem volt módod erre, akkor ezen épp ideje változtatni! A kortizol szint csökkentéséért sokat tehetsz napi két jógaórával.

Cikk folytatása

Covid tájékoztató

Kedves Vendégek!

Szeretnénk ha továbbra is az a jógastúdió lennénk, ahova szívesen jártok a minőségi órák, a családias hangulat és a nyugodt környezetért. Ezért mi is úgy döntöttünk, hogy bevezetünk néhány óvintézkedést, ezért kérjük a megértéseteket.

Minden reggel munkába állás előtt testhőmérsékletet mérünk, kezet mosunk, és fertőtlenítjük a stúdiót és annak kellékeit. Tőletek azt kérjük, hogy hőemelkedés vagy betegség esetén maradjatok otthon, és inkább az online óráinkat vegyétek igénybe. Ha megérkeztek a Jógastúdióba bejelentkezés után egyből menjetek el kezet mosni. Kérünk titeket a szokásos köszöntési formákat pl.: puszi, kézfogás, ölelés ne alkalmazzátok. Az órákra mindenképp próbáljatok előre bejelentkezni jelenleg a nagyterem 25 főre van korlátozva a kisterem, pedig 10-re. Ha a helyzet rosszabbodik és nem lehet a termet látogatni, akkor is lesz lehetőségetek a bérleteiteket lejárni, mert akkor mindent órát online módon tartunk meg.

amasole.jpg

Köszönjük a segítségeteket és támogatásotokat!

Vigyázzunk egymásra!

Üdv

az Amasole Jógastúdió csapata

GonnaGiugno- avagy indul a szoknyás június! 

Tavaly a saját facebook oldalamon indítottam el ezt a szuper programot, ami eleinte némi kihívást jelentett, de pár nap után mindenki nagyon megkedvelte. Idén szeretném, ha még több emberhez eljuthatna, így az Amasole Jógastúdió és a Süel márka (www.suel.hu) is támogatja a terjesztését.

JakabAdriGonna

Cikk folytatása

Oldalunk cookie-kat használ a jobb felhasználói élmény érdekében. További info